[python] Filozoficko-průzkumná otázka

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Pátek Únor 28 21:33:14 CET 2014

> Vezmu to z jiného konce. Tvůj úspěch je založen na multidisciplinární
znalosti (historie + schopnost vytvořit nástroj užitečný pro ostatní)

Toto taky podepisuju. Jeden kamarád uměl něco z programování a jinak to byl
novinář. Nasadil si web kde se žurnalisticky realizoval, dokázal využít
spojení obou světů. Někteří novináři se zase díky znalosti programování a
statistiky dali do datové žurnalistiky: data.blog.ihned.cz Zřejmě to nejsou
super programátoři, ale díky nějakým schopnostem z té oblasti a díky
schopnosti propojit oba světy vytvářejí úžasné věci. Jiný kamarád zase
studoval sportovní fakultu a taky uměl něco programovat - mohli mu tam
utrhnout ruce, protože dokázal vyřešit spoustu jejich problémů a dokázal
propojovat IT a sport / vědy o tom jak funguje lidské tělo, mohl napsat
jednoduché aplikace kam se zaznamenávala data, mohl dělat nějaké
statistiky, modely...

Netradiční spojení dvou světů ti umožňuje nebýt ani v jednom nejlepší, ale
přitom stejně excelovat a mít možnost vytvářet věci, jaké nikdo před tebou.