[python] začiatočník programuje alebo to to nejak zabaliť do grafiky

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Pátek Červen 20 21:50:09 CEST 2014

Tutorial
http://jaksenaucitprogramovat.py.cz/
mozem vrele doporucit, je to skvela ucebnica a to hlavne vdaka skvelemu prekladu Petra Prikryla

Ja som sa pomocou tohoto tutorialu zacal ucit Python asi pred 10 rokmi. Pocas studia som s Petrom emailom  konzultoval niektore problemy, na ktore som narazil.
Velmi mi pomohol a chcel by som mu za to este raz podakovat.

S pozdravom
Roman

-----"Python" <python-bounces na py.cz> píše: -----
Komu: Konference PyCZ <python na py.cz>
Od: Petr Přikryl
Odoslal: "Python"
Dátum: 20.06.2014 09:25
Predmet: Re: [python] začiatočník programuje alebo to to nejak zabaliť do grafiky

jaksenaucitprogramovat.py.cz/http://

> Od: "Martin Gulkaš" <mghorcik na gmail.com>
> Komu: Konference PyCZ <python na py.cz>
> Datum: 19.06.2014 23:19
> Předmět: [python] začiatočník programuje alebo to to nejak zabaliť do grafiky
>
>Dobrý deň!
>
>som začiatočník v pythone samouk. Práve som sa naučil ako tak základy,
>potrebujem jednoduchý zápis tohto programu do grafiky, alebo ako to
>zapísať do grafiky vid príloha.Ps trochu experimentujem = opisujem kódy
>ktoré sú napísane formou oop pretože  v tom vidím značnú brzdu,
>respektívne ak sa nenaučím oop nemôžem ľahko používať alebo vytvárať
> [...]

Visit: http://www.py.cz

Upozornenie: Obsah tohto emailu, vrátane obsahu jeho príloh, je dôverný a je určený výlučne jeho adresátovi a ďalším osobám, ktoré sú oprávnené ho prijať.
Ak nie ste určeným príjemcom tohto emailu, vezmite prosím na vedomie, že akékoľvek použitie, šírenie, vydanie alebo kopírovanie tohto emailu je prísne zakázané.
Ak ste tento email obdržali omylom alebo ak sa pri jeho prenose vyskytnú akékoľvek problémy, prosím volajte +421 (2) 58555855 alebo napíšte na http://www.pss.sk/kontakty/kontaktujte-nas/.
Ďakujeme.

Warning: The content of this message, including its enclosures, is confidential and privileged, and it is intended only for use of the addressee or another authorized recipient.
If you are not the intended recipient of this email, please be aware, that any use, dissemination, edition or duplication of this email is strictly prohibited.
If you have received this email and you are not the intended recipient or if some transfer problems have emerged, please notify us immediately by telephoning +421 (2)58555855 or http://www.pss.sk/kontakty/kontaktujte-nas/.
Thank you.