[python] začiatočník programuje alebo to to nejak zabaliť do grafiky

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Pondělí Červen 23 15:46:42 CEST 2014

No... Díky.

Fakt je, že originál pokročil. Existuje i verze pro Python 3.
Psal jsem to tenkrát ručně, přímo v HTML, bez nástroje
pro podporu překladu. Je to pracné a špatně se pak
doplňují změny.

Pokud byste někdo měl hlubší zkušenost s OmegaT
nebo s něčím podobným "free", chtělo by to (http://jaksenaucitprogramovat.py.cz/)
trochu oprášit.

Co se týká OmegaT, zhavaroval jsem na podpoře
rozsekávání HTML na věty.

Mějte se krásně,
   Petr