[python] Hledam pro muj projekt nadseneho py+django programatora

Daniel Matyas daniel.matyas na gmail.com
Pátek Červen 27 17:08:18 CEST 2014

Ahoj vsem,
na doporuceni Honzy Javorka jsem se rozhodl zkusit hledat toho spravneho cloveka i zde. Hledam pythonistu/pythonistku s dobrymi napady, znalosti django a hlavne nadsenim pro spolupraci na mem projektu. Ptate se co je to za projekt?
Kratky popis projektu: Cloudovy Video Rekorder (CVR).
Delsi popis projektu: jedna se o sluzbu pro koncove uzivatele, ktera jim umozni pripojit jejich IP kameru nebo kamery (jakekoliv vyrobce) do jejich domaci site a nasledne ji jednoduse zapojit do Cloud Video Rekorderu (CVR). Zadne konfigurovani sitovych prvku (routeru a pod.) proste neco ve smyslu plug&play.
Soucasny stav: Celou technologii mam ve stavu funkcniho prototypu. Pracuji na tom uz pres rok se svym kamaradem z Irska. Pred rokem jsem zacal spolupracovat s dvojici grafik-programator, aby mi udelali uzivatelsky frontend, ale nejak se jim to nepodarilo dodelat. Frontend je napsany pomoci django a je odhadem tak ve 2/3 vyvoje. Backend jsem napsal sam v kombinaci PHP + bash - nejsem pythonista.
Spolupracuji s User Experience clovekem a v nejkratsi dobe zacnu spolupraci s UI designerem a html koderem (jen co je najdu). V CR mam take cca 5 lidi pripravenych testovat cely system a v Irsku dalsich 15.
O mne: Jsem zamestnacem ve vyvojovem centru zahranicni firmy. V minulosti jsem 10 let programoval v Java a Delphi. PHP jen jako hobby. Cely projekt financuji z vlastni kapsy - vcetne odmen pro ty co se na projektu podili.
Co hledam: strizlive tvurci mysleni, nadseni, anglictinu, zkusenosti s python + django, PostgeSQL, GIT (BitBucket), nasazovani (deployment) aplikace. Pusobiste v Brne nebo okoli.
Co nabizim: zajimavy startup-projekt, financni odmenu dle dohody, spolupraci ve forme dodavky projektu, do budoucna trvalejsi spoluprace (jen co se projekt postavi na vlastni nohy).

Mate-li zajem a nebo chcete-li vedet vic tak mi napiste na FB.

Diky moc! Dan