[python] Hledam pro muj projekt nadseneho py+django programatora

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 27 22:13:43 CEST 2014

nemůžu si pomoct, ale to vypadá, jako distribuovaný nevěstinec

----- Původní zpráva -----
Od: "Daniel Matyas" <daniel.matyas na gmail.com>

na doporuceni Honzy Javorka jsem se rozhodl zkusit hledat toho spravneho
cloveka i zde. Hledam pythonistu/pythonistku s dobrymi napady, znalosti
django a hlavne nadsenim pro spolupraci na mem projektu. Ptate se co je to
za projekt?
Kratky popis projektu: Cloudovy Video Rekorder (CVR).
Delsi popis projektu: jedna se o sluzbu pro koncove uzivatele, ktera jim
umozni pripojit jejich IP kameru nebo kamery (jakekoliv vyrobce) do jejich
domaci site a nasledne ji jednoduse zapojit do Cloud Video Rekorderu (CVR).
Zadne konfigurovani sitovych prvku (routeru a pod.) proste neco ve smyslu
plug&play.
Soucasny stav: Celou technologii mam ve stavu funkcniho prototypu. Pracuji
na tom uz pres rok se svym kamaradem z Irska. Pred rokem jsem zacal
spolupracovat s dvojici grafik-programator, aby mi udelali uzivatelsky
frontend, ale nejak se jim to nepodarilo dodelat. Frontend je napsany pomoci
django a je odhadem tak ve 2/3 vyvoje. Backend jsem napsal sam v kombinaci
PHP + bash - nejsem pythonista.
Spolupracuji s User Experience clovekem a v nejkratsi dobe zacnu spolupraci
s UI designerem a html koderem (jen co je najdu). V CR mam take cca 5 lidi
pripravenych testovat cely system a v Irsku dalsich 15.
O mne: Jsem zamestnacem ve vyvojovem centru zahranicni firmy. V minulosti
jsem 10 let programoval v Java a Delphi. PHP jen jako hobby. Cely projekt
financuji z vlastni kapsy - vcetne odmen pro ty co se na projektu podili.
Co hledam: strizlive tvurci mysleni, nadseni, anglictinu, zkusenosti s
python + django, PostgeSQL, GIT (BitBucket), nasazovani (deployment)
aplikace. Pusobiste v Brne nebo okoli.
Co nabizim: zajimavy startup-projekt, financni odmenu dle dohody, spolupraci
ve forme dodavky projektu, do budoucna trvalejsi spoluprace (jen co se
projekt postavi na vlastni nohy).