[python] Tkinter

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Neděle Září 14 11:12:28 CEST 2014

Ahoj světe,

přepiš si Ahoj světe na Ahoj svete, (bez háčků a bez čárek). Já považuju za
dobrej zvyk
rozhodně to žádných zdrojáků necpat nic jiného než 7 bit ascii. Python se
sice tváří, že
zvládá kódování, ale viditelně ne. Vysvětlení: Na začátku řekneš, že ten
soubor je v
utf8 (# -*- coding: utf-8 -*-) jenžes to kopíroval asi z webových stránek,
a ten soubor se
vytvořil v kódování nativním pro Tvůj OS (asi to bude cp1250).

Když to budeš chtít opravdu česky, tak určitě brzo narazíš na lokalizaci...
--
Petr

http://pysk.blog.root.cz/