[python] Tkinter

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Neděle Září 14 12:04:39 CEST 2014

Ahoj,

příčina je, jak napsal Petr Blahoš, v rozdílném kódování - do souboru jsi
napsal, že je to UTF-8, ale v PSPadu to ukládáš jako CP1250. Je to vidět na
tom screenshotu.

Někde v nabídce Soubor by měla být možnost uložit soubor pod jiným
kódováním, zvol UTF-8, pak by to mělo fungovat. Není nutné přepisovat
všechny texty tak, aby byly bez háčků a čárek :)

V dnešní době už ani není důvod používat cokoli jiného než UTF-8, pak jsou
z toho akorát takovéto potíže. PSPad s UTF-8 umí pracovat, stejně jako
jakékoli další rozumné editory a IDE.

PM