[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Čtvrtek Únor 12 15:51:28 CET 2015

Ac jsem v Djangu v zivote naprogramoval 1,3 veci a vse ostatni co jsem kdy
udelal bylo ve Flasku, tak souhlasim s Honzou, Djangem nic nepokazis, jeho
znalost se ti neztrati a kdyz ti nebude nasledne vyhovovat, tak prechod na
cokoliv dalsiho (treba Flask) je otazka jednoho odpoledne, hned se
zorientujes.

Jinak oba ty fw maji moc peknou dokumentaci, ale Django je ucebnicovy
priklad jak delat SKVELOU dokumentaci.