[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Radek Holý radekholypublic na gmail.com
Pátek Únor 13 01:05:12 CET 2015

Mě vždycky zarazí, že v takovýchto diskusích nikdo nikdy nezmíní CherryPy.

Dělal jsem v něm před X lety a zrovna před pár měsíci jsem začal znovu a
zatím jsem nenarazil na problém. I takové pseudo-REST-API se mi v něm děla
naprosto pohodlně. A ještě k sobě nenatahuje výchozí šablonovací systém,
takže si můžu vybrat jakýkoliv bez zbytečných závislostí (vybral jsem si
Chameleon).

Proč ho nikdo nebere v úvahu?
--
Radek