[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

mtip mtip na atlas.cz
Pondělí Březen 2 12:23:04 CET 2015

Ahoj,
podle mě by to chtělo být více objektivní.
Někdo  má  více  zkušeností  s Djangem, bude ho doporučovat, jíný bude doporučovat jiný framework.

Já používám Flask, napíšu co se mi na něm nelíbí.

dekorátor route   -   začínat   funkcí  v oop je podle mě špatně,
já  používám  buď vlastní dekorátor pro class nebo nejlépe url mapuji pomocí class atributu

doplňky Flasku bývají často s chybami nebo nedotažené (např. server side session sqlite)

s novými verzemi se porušuje zpětná kompatibilita doplňků (např: flaskext.mail je najednou flask_mail apod)

debug reloader je docela katastrofa, do nějaké verze bylo potřeba záplatovat pomocí flask_failsafe,
od určité verze se zas musí doinstalovat watchdog jinak mi procesor běží na 25% za každou debug aplikaci
tak nebo tak nefunguje, SyntaxError, ImportError ho shodí velmi často

Tím nechci říct, že je Flask špatná volba.
Jen co se mi líbí by bylo opět jen subjektivní opakování toho, co už tu bylo řečeno.

A co vy a Django, co se vám nelíbí...

Mirek