[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Pavel S pavel na schon.cz
Pondělí Březen 2 14:13:51 CET 2015

Na tom jsem postavil svoji radu - implementuj si jen to, co potrebujes, namisto vzit django, ktere obsahuje kupu toho, co nepotrebujes.

Na djangu mi vadi predevsim to, ze vnucuje, jak ma vypadat struktura projektu, jak ma vypadat nastaveni, spatna kontrola nad procesem importu atd...