[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Pondělí Březen 2 17:38:08 CET 2015

Rozdil mezi Pythonem a PHP je v tom, ze kdyz nainstalujes knihovnu a neco z
ni nepouzijes, tak se to vetsinou nespousti :) Tzn. kdyz v PHP vezmes
Symfony a udelas na nej request, pri kazdem requestu se spousti cele
Symfony a vsechny soubory v nem. U Pythonu se pouzije jen to, co se
potrebuje - co naimportujes.

Tudiz argument "Django obsahuje spoustu neceho, co nepotrebuju", je vlastne
nesmysl. Resp. ano, obsahuje, ale to ze to nepotrebujes ti v nicem nevadi,
akorat si pri `pip install django` pockas o sekundu dele.