[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Radek Holý radekholypublic na gmail.com
Pondělí Březen 2 22:13:58 CET 2015

Tak to nevím. Kdyby chtěl někdo spočítat průměr ze sekvence čísel, asi mu
taky nebudeme cpát hned numpy. Tuhle jsem někde viděl, že Qt má funkci,
která vrátí cestu k adresáři, kam daná platforma ukládá data aplikací.
Kdyby někdo hledal takovou funkci, asi mu taky nebudeme hned radit Qt,
pokud zrovna nehodlá psát GUI...

Se zkušenostmi z práce můžu říct, že existuje velké množství lidí, kterým
záleží na tom, kolik MB ve výsledku aplikace, kterou chtějí nainstalovat,
zabere na disku. Vývojáři posedlí kontejnery by také pravděpodobně dokázali
obhájit, proč je velikost na disku důležitá.

A jak už jsem psal, menší = jednodušší = lepší.
--
Radek