[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Ales Zoulek ales.zoulek na gmail.com
Pondělí Březen 2 23:32:43 CET 2015

Tak skoro mam takovej pocit, ze "mensi" (ve smyslu objemu 3rd party kodu)
rozhodne nebude i znamenat "mensi" kod o ktery se staram. Skoro bych rekl,
ze toho vlastniho kodu bude vic - vazne tak bude dal jenodussi a lepsi?
Nerekl bych... Marne premyslim jak je to s "mnozstvim lidi", jejichz cas na
opetovne vynalezani a opravovani kola nema cenu nekolika MB na disku s
kodem, ktery prosel mnoha tisici hodin vyvoje a testovani.

Jiste, muze byt vzdycky zajimave si ze studijnich ucelu zkusit
re-implementovat vyresene problemy - od bubble sortu pres wsgi handler. Ale
delat tu kvuli predstave, ze se tak doberu lepsiho a jednodussiho kodu, ze
se mi vyplati si ty veci psat a udrzovat sam nez pouzit ci vylepsit to, co
uz je hotove - to snad ne.

A.