[python] Aktualizace balicku pred spustenim

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Pondělí Březen 23 20:56:54 CET 2015

Ahoj,

kdysi před lety, když jsem ještě netušil, že existují egg a podobné
jsem si udělal takovou věcičku, že když spouštím program, tam
má takový malý spouštěč, ten si šáhne na server, případně stáhne
a rozbalí novou verzi pokud tam je, a pak spustí. No a teď potřebuju
naimplementovat znovu vpodstatě totéž, ale myslím si, že už to někdo
musel udělat dříve a lépe. Nemáte nějaké typy?

Vlastnosti:
* musí to fungovat pod ne-root účtem
* musí to běžet i na windows
* ani snad nehledám nic na centrální správu a instalaci, očekávám, že
ta první instalace proběhne ručně, jde mi o aktualizace
* Python 2.7

Jestli nic není, tak přemýšlím tím směrem, že použiju easy_install --user
packagename
nebo pip install --user packagename s nastavením zdrojového adresáře na
nějakou tu siťovou cestu. Jenom mám obavu, aby to nebylo strašně pomalé.

Rád si přečtu vaše názory.

--
Petr