[python] Aktualizace balicku pred spustenim

Honza Král honza.kral na gmail.com
Pondělí Březen 23 20:59:39 CET 2015

Ahoj,

pouzil bych normalne pip a PYPI, pripadne vlastni PYPI server. Je to
slozity problem (fungovat vsude, stahovat a instalovat, ...) ktery ma
resit prave pip, proc nevyuzit toho ze to spousta lidi resi a ladi...
Honza Král
E-Mail: honza.kral na gmail.com
Phone:  +420 606 678585