[python] 50 SRAZU V PRAZE (PYG+PYRO+PYVO)

Jiri Barton jbar na tele3.cz
Úterý Květen 5 12:39:03 CEST 2015

Je to tady! Konecne jste se dockali! Uz po 50. Vas vsechny pozveme na
Python sraz v Praze! Pivo zdarma! (ne uplne, cti dal)

Kdy
===
20. 5. 2015 streda v 19:00

Kde
===
Na Venecku, Ostrovskeho 38a, Praha 5 - Smichoff

Co
==
* Pyg (bude prase!)
* Pyrotechnika (bude ohnostroj!)
* Pyvo (bude pivo!)

Kdo
===
Vy

Program
=======
Pivo zdarma cely vecer pro kazdeho, kdo si pripravi prispevek do 1 ze 3
souteznich kategorii. Hodnotit se bude
vtipnost/trapnost/preslap/nefunkcnost. Behem 5min (nebo mene) se
pokusite, nejlepe na kousku kodu, vysvetlit, proc to nenfunguje (pokud
to nebude zrejme). Casomira na 5 min, pocitac netreba, kod staci mit
zpristupnen online. Katerorie:

* BASIC: muj prvni naivni programek - v cemkoliv (BASIC, Pascal, ...)
* PYTHON: moje naivni Python zkusenost - jak me Python pokousal (Python)
* PRO: moje posledni/nedavna naivni blbost - co jsem naposled podelal/a
(cokoliv)

* Kazdy s prispevkem bude mit pivo (vcetne nealko piva) cely vecer
zdarma!
* Vitezove obdrzi lahvinku tradicniho drinku na Venecku!

Zapatrejte ve svych pametech a dorazte.

whiskybar

http://lanyrd.com/2015/praha-pyvo-may/