[python] 50 SRAZU V PRAZE (PYG+PYRO+PYVO)

Jiri Barton jbar na tele3.cz
Úterý Květen 12 14:39:40 CEST 2015

Pratele, nezapomente, jiz pristi stredu 20.5.2015 propukne 50. bujare
veseli ku prilezitosti 50. opakovani naseho slavneho Python srazu (aka
Python/Django) v Praze!

prase+delobuchy+pivo zdarma
programatorsky program

Racte se prihlasit na stranky na stranky srazu na adrese
http://lanyrd.com/2015/praha-pyvo-may/. Prijdte, i kdyz si netroufate
prijit s programkem ze svych zacatku (viz minuly email s podrobnostmi).
Pro predstavu, zde je moje prvotina:

10 CLS
20 GOTO 50
30 END
40 GOTO 20
50 NEW

Netreba delsi, pro zvidave, vysvetleni podam na miste.

Dorazte!
whiskybar