[python] Beating the Averages

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Pondělí Listopad 9 21:11:01 CET 2015

Četl jsem to asi před rokem a teď znovu, a klidně bych si o tom i promluvil,
ale tohle chce spíš osobně. Jedeš na pycon? Moc se mi líbí ten poslední
odstavec, ne proto, že specificky zmiňuje Python, ale proto, že říká, že
když
se recruiter zajímá hodně o tu technologickou část, tak je asi mimo.

Já jsem po přečtení dokonce měl i tendenci se učil Lisp, ale nenašel jsem
si na to čas. Učili jste se lisp? Z čeho? A když jsme u Lispu, myslím, že
to byl
Brandon Rhodes, nevím jestli
tady: https://www.youtube.com/watch?v=YklKUuDpX5c
tady: https://www.youtube.com/watch?v=FVEEndIwOSA
nebo tady: https://www.youtube.com/watch?v=x-kB2o8sd5c
že C++oví programátoři dokážou líp komunikovat mezi sebou než Lispoví,
protože Lisp je tak expresivní, že není potřeba moc spolupracovat - každej
si to napíše sám.

Jo a když jsme u hezkých článků, tak pro ty, kdo si myslí, že tím, že je
spasí,
když si budou všechno kompilovat sami:
https://www.ece.cmu.edu/~ganger/712.fall02/papers/p761-thompson.pdf

--