[python] Příručka pro organizátory

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Neděle Listopad 15 15:48:18 CET 2015

Omlouvám se ještě za dodatek, ale zapomněl jsem na to, že pokud by se někdo
odhodlal a chopil velké části některé z příruček a tu zpracoval a strávil
na tom hodiny práce - třeba kdyby se někdo vrhl na tu příručku pro SŠ
učitele - tak myslím, že jsme za Pyvec schopni ho obdařit nějakou odměnou -
ať už finanční, nebo hmotnou cenou. Nemáme na to žádnou ofiko vypsanou
soutěž nebo program, ale můžeme to ad-hoc vymyslet.

Jde o to, že na tom nemusíte dřít jen jako dobrovolníci pracující za dobrý
pocit a věčnou slávu, ale že to může být i s bonusem :) Napsat dobře
strukturovaný dokument není sranda a když se od toho člověk včas neodtrhne,
může to zabrat i dny.

Honza