[python] Příručka pro organizátory

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Neděle Listopad 15 15:37:41 CET 2015

Ahoj,

na dokumentačním sprintu během PyConu jsem stvořil na popud Petra Viktorina
výkop příručky pro organizátory, kde bychom mohli sdílet know-how.

- https://github.com/pyvec/guide/
- http://pyvec-guide.readthedocs.org/

Textu tam moc zatím není, spíš osnovy a poznámky o čem se vlastně rozepsat.
Budu rád, když na to mrknete a přispějete :) Kdo neumíte posílat Pull
Requesty a psát reStructuredText, nebo se vám s tím nechce piplat, klidně
sepište co víte v Google Docs a pošlete mi link nebo ho přilepte k nové
issue: https://github.com/pyvec/guide/issues To nejdůležitější je text,
takže pište to jak chcete, on už se pak někdo najde, kdo to schroustá a
včlení do příručky.

Zatím tam máme 4 pokusy:

- Příručka pro pořadatele kurzů pro začátečníky
<http://pyvec-guide.readthedocs.org/guides/beginners-course.html> - Měla by
navazovat na to, co děláme v PyLadies. Očekávám vstupy od Zuzky, Terky,
Petra Viktorina, Oskara, atd. Chceme to napsat obecně, aby podle toho šel
udělat jakýkoliv kurz.
- Příručka pro pořadatele Django Girls
<http://pyvec-guide.readthedocs.org/guides/django-girls.html> - Jak pořádat
DG v českém prostředí? Očekávám vstupy od Zuzky, Natali, Tomáše Ehrlicha,
sebe :) atd.
- Příručka pro pořadatele srazů
<http://pyvec-guide.readthedocs.org/guides/meetup.html> - Tohle chceme
sepsat už dlouho, takže kdo se toho chopí a vykopne to? Já sám bych pak
doplnil sekci o "franšízování" Pyva. Bude se nám to hodit i do Brna, kde
chceme v organizaci srazu začít rotovat a budeme potřebovat případně zaučit
nové pomocníky.
- Příručka pro středoškolského učitele
<http://pyvec-guide.readthedocs.org/guides/high-school-class.html> -
Projekt do budoucna, zatím není kdo by se do toho pustil, ale na Trellu
máme popsané, co by si to asi tak žádalo.

Uvítám každý pokus o pomoc! Díky! A sorry za několikanásobný cross-posting,
buďte raději opatrní s reply-to-all.
Honza