[python] Roboti, REST, Flask?

Marek Nožka marek na tlapicka.net
Pátek Září 11 10:29:50 CEST 2015

Ahoj

Potřeboval bych malou radu. Učím programování(Python) na SŠ. Takže jsem
vymyslel(okoukal), že si budeme hrát na Roboty. Bude to tahová hra.
Jednotliví roboti(studenti) se připojí k serveru a budou mezi sebou soutěžit
o nejlepší algoritmus, který projde bludištěm podle zadaných pravidel.

Na serverovou část jsem chtěl použít Flask a vytvořit jednoduché REST API.
Řeším ale jak mám obsloužit více klientů tak, aby na sebe navzájem počkali.
Každý klient by měl říct, kam táhne. Ale odpověď můžu poslat až potom, co
všichni pošlou požadavek. Napadli mě dvě řešení.

1) Klient pošle požadavek a čeká na odpověď. Stream odpovědi se ale zastaví
   a čeká se až se ozvou další klienti. Tohle nevím jak bych ve Flasku
   udělal -- pokud to tedy vůbec jde. Pokoušel jsem se to vygooglit ale na
   nic kloudného jsem nepřišel.

2) Klient pošle požadavek a za nějakou chvilku se zeptá jestli má
   server už odpověď. To je zase více složitosti na straně klienta.

Protože jsem nic podobného zatím nikdy nedělal, budu vděčný za každou
připomínku, poznámku nebo radu. Co za knihovnu/framework byste mi
doporučovali.

Dííííky
           Marek

--