[python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Úterý Září 15 08:44:45 CEST 2015

Dobrý den,

> Úvodní text u mne vyvolává dojem že python má být základním nástrojem
produkce firmy.

Díky za zpětnou vazbu. Text bych měl tedy upravit, protože seznam má spíše
říkat "my jsme Python na něco použili a používáme".

> Zajímavé je také použití pojmu 'scriptování'.

To je tam vyloženě pro zástupy Javistů, kteří žijí v nějakém podivném světě
10 let zpět, kdy se o jazycích Perl a Python mluvilo jako o
"skriptovacích". Oni si pod Pythonem představují opravdu jen něco málo
lepšího než Bash a často vůbec netuší, že v tom lze napsat normální,
plnohodnotná aplikace. Pokud bych se s tímhle názorem nesetkával, tu
formulaci vůbec nepoužiji.

Honza