[python] Roboti, REST, Flask?

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Úterý Září 15 08:40:33 CEST 2015

> No...já měl v úmyslu použít spíš, "něco jako REST". Počítám spíš s tím, že
> se bude používat jen GET a požadavky budou jako součást URL: /<id>/<akce>/
> Nebo tak nějak. Jak bys to udělal ty?

Jestli mají posílat nějaké informace a těma měnit stav na serveru, tak
musíš použít i něco jiného než GET, pokud se budeme bavit aspoň o samotném
blbém HTTP, když už ne o RESTu.

Já bych ti to klidně nějak zkusil namodelovat, ale k tomu by se hodila
komplet pravidla té hry a možné stavy, do jakých se lze dostat a jak se do
nich lze dostat.

Honza