[python] Používá někdo AsciiDoc?

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Září 17 13:38:56 CEST 2015

Ahoj Petře a Danieli,

Už jsem to rozjel. Mrkněte na

https://github.com/asciidoc/asciidoc/issues/83#issuecomment-140990953,

kde se zatím vede neformální diskuse --  elextr je asi jeden z těch, kdo může
dělat pull.

Vyrobil jsem fork https://github.com/pepr/asciidoc a větev py3dev.
Pracovně se nové programy jmenují asciidoc3.py, asciidocapi3.py...
Pak se s tím něco udělá. Podle mého názoru se to nejdříve musí
rozjet "nějak", aby to fungovalo jako ta verze pro Python 2. Nejsem
stoupencem přístupu "musí se to navrhnout celé znovu". Víc příkladů
ukazuje, že tato cesta vede do nikam (viz webový prohlížeč, který
už ani nevím jak se jmenoval... Netscape?).

Mrknu na Danielův příspěvek  https://github.com/Dundee/asciidoc/tree/python3

Navrhuji, abyste se zapojili (když budete chtít) přes ten horní odkaz "issues".
Tam se domluvíme na plánu. Nemá smysl tříštit síly. A chtělo by to dohodnout,
jakou formou a kde bude probíhat "oficiální" diskuse -- žádné velké formality,
ale aby všichni věděli, kde to mají sledovat.

Nejspíš bude více vláken diskuse (namátkou: jak to propojit s původním asciidoc,
jak to předělávat, budoucí struktura, vztah k definici syntaxe, spolupráce s týmem
AsciiDoctor [Ruby], Linux vs. Windows a další).

Jsem v AsciiDoc nováček a dělám většinou pod Windows (kvůli tomu, co dělám
v práci). Zkrátka, chce to dát hlavy dohromady. (Kdo má děcka školou povinná,
tak ví, že to v dnešní době není vždy dobrý nápad -- vši, zvláště po prázdninových
táborech. Ale ode mě vám nebezpečí nehrozí, bo vši nemají brusle ;)

Mějte se fajn,
   Petr