[python] Používá někdo AsciiDoc?

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Čtvrtek Září 17 14:11:12 CEST 2015

> [...]
>
> kde se zatím vede neformální diskuse --  elextr je asi jeden z těch, kdo může
> dělat pull.
>
> Vyrobil jsem fork https://github.com/pepr/asciidoc a větev py3dev.
> Pracovně se nové programy jmenují asciidoc3.py, asciidocapi3.py...
> Pak se s tím něco udělá. Podle mého názoru se to nejdříve musí
> rozjet "nějak", aby to fungovalo jako ta verze pro Python 2. Nejsem
> stoupencem přístupu "musí se to navrhnout celé znovu". Víc příkladů
> ukazuje, že tato cesta vede do nikam (viz webový prohlížeč, který
> už ani nevím jak se jmenoval... Netscape?).

Jak to většinou dělám já: napřed použít modernize (pip install
modernize), který se snaží kót změnit aby byl kompatibilní s py2.6+ i
py3 (pomocí knihovny six). Věwtšinou se to nepovede úplně, tak je pak
potřeba projet testy a dodělat detaily (hlavně rozhodnout co je bytes
a co unicode). Čili ne napřed py3 branch a pak to spojit, ale spíš
přidat py3 kompatibilitu navíc do existujícího kódu.
Když máš projekt v Gitu, chceš použít `modernize -wn .`, aby soubory
přepsal a nedělal zálohy.

> Mrknu na Danielův příspěvek  https://github.com/Dundee/asciidoc/tree/python3
>
> Navrhuji, abyste se zapojili (když budete chtít) přes ten horní odkaz "issues".
> Tam se domluvíme na plánu. Nemá smysl tříštit síly. A chtělo by to dohodnout,
> jakou formou a kde bude probíhat "oficiální" diskuse -- žádné velké formality,
> ale aby všichni věděli, kde to mají sledovat.

Jak říkám, chtěl bych na to mít čas :(