[python] Fork AsciiDoc pro port do Python 3 najdete...

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Září 17 15:15:21 CEST 2015

Petře, dík za informaci.

>Jak to většinou dělám já: napřed použít modernize (pip install
>modernize), který se snaží kót změnit aby byl kompatibilní s py2.6+ i
>py3 (pomocí knihovny six). Věwtšinou se to nepovede úplně, tak je pak
>potřeba projet testy a dodělat detaily (hlavně rozhodnout co je bytes
>a co unicode). Čili ne napřed py3 branch a pak to spojit, ale spíš
>přidat py3 kompatibilitu navíc do existujícího kódu.
>Když máš projekt v Gitu, chceš použít `modernize -wn .`, aby soubory
>přepsal a nedělal zálohy.

Ještě se k tomu vrátím.

elextr z originálního týmu doporučil přesunout vývoj i komunikaci
do forku. Zvolil jsem název větve py3dev. Takže zatím berte jako oficiální místo

https://github.com/pepr/asciidoc/tree/py3dev

Diskusi povedeme všichni v https://github.com/pepr/asciidoc/issues
(ono se to postupně vystříbří, ale pište tam aglicky, pokud možno).
Zatím to budu řešit přes pull request a merge, postupně tam
podle dohody přidám další lidi, aby to neviselo na mé přítomnosti.

Mějte se fajn,
    Petr