[python] Roboti, REST, Flask?

Honza Král honza.kral na gmail.com
Úterý Září 29 18:31:38 CEST 2015

> Moje knihovna nikdy nebyla nasazena v produkci, je to ciste experimentalni zalezitost, hricka pro studijni ucely. Autor puvodniho dotazu hleda neco pro studijni a vyukove ucely, pokud se nepletu.

Obzvlast pro vyukove ucely je skutecne vhodne vybrat dobra reseni, v
tomto pripade tedy neco ze std knihovny nebo neco co funguje a plni
sliby

Nejhorsi co se muze stat je, ze se nekdo nauci spatne postupy a
principy, proto je vzdy dulezite, obcas i za cenu komplexity (django
vs flask) nebo extra zavislosti (gunicorn nebo twisted na normalni
server vs custom tcp socket), zvolit reseni ktere podporuje dobre
navyky. V tomhle pripade je dobry navyk i nevynalezat kolo.