[python] Roboti, REST, Flask?

Pavel Schön pavel na schon.cz
Úterý Září 29 20:09:50 CEST 2015

V tom se asi neshodneme. Nespatřuji nic špatného na tom napsat si vlastní TCP protokol založený na socketu z stdlib.

Zastávám názor, že je dobré rozumět a učit se věci pěkně odspodu. Ono i to Django nebo Flask takto vznikl. Na začátku nebylo nic a potom byl framework.

Uvedu vlastní zkušenost. Ve svém stávajícím zaměstnání jsem čekal několik měsíců na memcached (z legal důvodů). Bylo rychlejší napsat si vlastní memcached-like service (dva dny práce) a až mi byl memcached dodán, bylo snadné je prohodit.

Nechme na tazateli, jestli si vybere all-in-one řešení na jednoduchou věc, nebo si vytvoří vlastní "from scratch" a přitom se třeba i něco naučí. Ani jedna cesta není špatná.