[python] dynamický vstup klávesnice do stránky s formulářem pod Windows

Jaroslav Vysoký vysoky na borka.cz
Středa Duben 6 15:20:45 CEST 2016

Já už jsem se do té diskuse radši nechtěl motat, protože je to pro mě
hóóódně tenký led, ale nedá mi to:

Někde v číně jsem koupil USB pedál, který se chová jako klávesnice, takže
asi nějaký HID. Je k tomu soft (ve widlích, ale našel jsem něco i pro
linux), ve kterém se dá nastavit chování jednotlivých pedálů (kláves). A dá
se nastavit, že buď klávesa generuje press a release (scan kódy) nebo
znak/řetězec.

Já jsem si myslel, že HID (chápu, že jsou různé třídy těchto zařízení) může
umět i ty scan kódy i to přímé posílání znaků. Je to možné u HID
klávesnice? Nebo se to chová jako víc různých HID? Nebo je to řešeno úplně
jinak? Na studium specifikace USB HID jsem se rychle vykašlal, protože to
na mě byl celý systém složitých žebříků, takže kdyby mi tohle někdo stručně
osvětlil, byl bych vděčen.

Zdravím!

Jarda V.