[python] dynamický vstup klávesnice do stránky s formulářem pod Windows

Ing. Vladislav Ludík vlada na ludik.cz
Úterý Duben 12 14:03:53 CEST 2016

Zdravím,

konečně jsem se vymotal z daňových a jiných povinností a začal jsem
testovat tip na řešení:

HTML:
<form>
<input type="text" class="monitored"/>
</form>

JS:
$( document ).ready(function() {
     $('.monitored').keyup(function(){
       if ($('.monitored').val().length > 23){
         // trim and send the value to the server
         $.post( "listener.php", { value:
$('.monitored').val().substring(0,23)} );
             // empty the input
             $('.monitored').val('');
         // maybe add delay?
     }
   });
});

Mám v tabulce uloženy všechny kódy tagů a jejich prezentační "číslo".
Chtěl bych dosáhnout toho, že nějaký skript (v tvém případě
"listener.php") sáhne pro "číslo" do tabulky
a vrátí nalezené "číslo" nebo "nenašel". S tím problém nemám.

Co ale nevím je, jak nalezené "číslo" dostanu do aktivní stránky, kde
mám formulář s "input".

Nějaký nápad či příklad ?

Když použiji místo "$.post" například "localStorage",
tak se v elementu "value" po správném počtu znaků "číslo" zobrazí:

HTML:
<form>
<input type="text" size="24"  autocomplete="off" autofocus="on"
maxlength="24" class="monitored">
</form>

JS:
$( document ).ready(function() {
     $('.monitored').keyup(function(){
     if ($('.monitored').val().length > 23){
         // Store
         localStorage.setItem("tag",
$('.monitored').val().substring(0,23));
         // Retrieve
         document.getElementById("value").innerHTML =
localStorage.getItem("tag");
     }

     }
   });