[python] Python na frontendu, Brython

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Duben 18 13:22:47 CEST 2016

Na tohle by měl odpovědět spíš nějaký opravdový front-endista. Dovolím
si to drze udělat také:

Každý jazyk se hodí na něco. Ano, i v C/C++ se píšou webové aplikace,
sám jsem nějaké napsal. Někdy to má smysl, zvlášť když člověk honí
výkon až na úroveň obvodů. To ale neznamená, že se hodí na všechno. V
případě webových prohlížečů, i .NET resp. Silverlight (a nebyl sám),
uměl pouštět v browseru kód psaný kdo ví v čem. Javascript, resp.
Ecmascript je sice nějak navržený, ale autoři webových prohlížečů se
snaží co to jde, aby uměl dělat pekelně rychle zejména to, co se na
webových stránkách (aplikací) děje. Proto na webu vždy bude vhodnější
to, co tam je nerozšířenější a je pro web nějak optimalizováno.

Ondra

V Mon, 18 Apr 2016 13:05:49 +0200
Jaroslav Vysoký <vysoky na borka.cz> napsáno:

--
Ondřej Tůma <mcbig na zeropage.cz>
www: http://ipv6.mcbig.cz   jabber: mcbig na jabber.cz   twitter: mcbig_cz