[python] Python na frontendu, Brython

Ales Zoulek ales.zoulek na gmail.com
Středa Duben 20 21:32:10 CEST 2016

Snad jen mala poznamka k polyglotum. Myslim, ze je to ve skutecnosti
neexistuji. (Ostatne i prekladatele prirozenych jazyku prekladaji z
nekolika jazyku do materskeho, zatimco naopak tolik ne - a kdyz, tak
znatelne hure).

Tak i ve firme budu radsi obklopen perfektnim Pythonarem, dalsim uzasnym
JavaScriptakem a jinym supr Shellistou. Ze zkusenosti lidi, kteri se
povazovali za programatorske polygloty, neumeli opravdu poradne ani jeden
jazyk (nebo v lepsim pripade prave jeden). Samozrejme je dobre znat vic a
mit prehled, ale univerzalni programator je - myslim - nebezpecna iluze,
kterou naopak razi firmy, ktere se snazi usetrit a nenajimat odborniky.

A.