[python] [django-cs] Dvě věci: Pyvo → Brno, Trello → GitHub

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Sobota Srpen 20 17:38:47 CEST 2016

Ahoj,

tak během Python sprintu <https://www.facebook.com/events/954835977948468/>
jsem se dostal k tomu, že jsem Trello zmigroval na GitHub. Aktualizoval
jsem podle toho i http://python.cz/

Pokud chcete pomoct s čímkoliv ohledně Pythonu v ČR, najdete teď inspiraci
nejlépe takhle
<https://github.com/pulls?utf8=%E2%9C%93&q=is%3Aopen+org%3Apyvec>. Jestli
nevíte co se sobotou/nedělí, můžete se k našemu sprintu na dálku přidat a
rovnou něco zavřít 8-) Máte-li nápad, založte ho na
https://github.com/pyvec/zapojse/issues (nebo, pokud je to třeba nápad k
nějakému našemu webu, založte ho k repozitáři toho webu, žejo).

Mějte se,
Honza