[python] Nej*ne*oblíbenější modul

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Srpen 22 21:17:06 CEST 2016

Zdravím

V Wed, 17 Aug 2016 01:34:39 -0700 (PDT)
Pavel Schön <pavel na schon.cz> napsáno:

> Zdravím, zajímalo by mě, jaký je váš nej*ne*oblíbenější modul, resp.
> balíček v pythonu, zejména ze standartní knihovny. Napište také, proč
> tomu tak je.

Co se dokumentace týče, už jsem to tu psal. Čas od času prostě
potřebuji víc, než je v dokumentaci. A to z různých důvodů. Buď
dokumentaci nepochopím, nebo to tam prostě napsané není. Osobně jsem
se hodně kroutil u cgi modulu. Ten se dnes již ale moc nepoužívá, takže
to je trochu mimo mísu.

Jinak po vzoru tady zmiňovaného Seznamáckého obalu nad MySQL jsem si
udělal vlastní obal nad MySQL a SQLite a to zejména kvůli logování a
automatickému rollbacku. Tedy často jen lehké doplnění.

Obecně ale musím říct, že se s pokorou snažím používat zejména
standardní knihovny. A to jednak kvůli rozumnému počtu dalších
závislostí a pak proto, že jedině používáním standardních knihoven
Python opravdu do hloubky poznám.

--
Ondřej Tůma <mcbig na zeropage.cz>
www: http://ipv6.mcbig.cz   jabber: mcbig na jabber.cz   twitter: mcbig_cz