[python] Nej*ne*oblíbenější modul

Ken Mijime kenaco666 na gmail.com
Pondělí Srpen 22 21:26:37 CEST 2016

Konkrétne napr flask-security. Má tri major ORMka a ak si pozrieš
dokumentáciu, očakáva že
použiješ špecifické classy práve z jedného z nich. Nieje to závisloť
libky na inej libke, je to
vnucovanie konkrétneho frameworku a prístupu userovi onej libky. Nieje
to o tom že
flask-security závisí na SQLAlchemy a ty to proste nainštaluješ ako
závislosť.
Už si povinný používať objekty a do svojho programu zapracovávať SQLAlchemy
(alebo ich monkey patchovať).

Pre porovnanie Flask-Login požaduje clasu pre Usera, ktorá implementuje
nejaké API.
Thats all. Naprgaš to v SQLAlchemy? Inom ORM? ako C modul? Libke je to
jedno.