[python] PyFormat 0.1.0 released

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Úterý Srpen 23 12:15:47 CEST 2016

Python moduly jako distribuční balíčky jsou dobré akorát pro ostatní
distribuční aplikace.

Když píšu/nasazuju svoji aplikaci, tak to dnes asi každý řeší přes
venv/virtualenv a tam mu stejně ty distribuční Python moduly ani nelezou.

Prostě - když spustím apt-get install dropbox, tak chci, aby používal
závislosti z dalších .deb balíčků. Když ale programuju něco svého, tak přes
venv a závislosti z pypi, už jen proto, aby ostatní v týmu nemuseli
používat stejný OS.

PM