[python] PyFormat 0.1.0 released

Honza Král honza.kral na gmail.com
Úterý Srpen 23 12:40:15 CEST 2016

Ahoj,

> ...cíl projektu není překonat nativní formátování co do rychlosti, ale co do features a robustnosti...

muzu se zeptat v cem to je, nebo bude, lepsi nez str.format nebo
string.Template?

Jedine co vidim je moznost osetrit chyby a partial evaluace. To mi
prijde jednodussi dodelat nad str.format a/nebo string.Template - bylo
by to rychlejsi a o mnoho robustnejsi, nehlede na pure python reseni.
Mozna jen chybi ukazky v dokumentaci?

Samozrejme pokud je cil vyzkouset si cpp + boost tak nic proti, ale
jinak mi to prijde docela krok zpet...

Diky
Honza Král
E-Mail: honza.kral na gmail.com