[python] Vice balicku v jednom setup.py

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:29:08 CEST 2016

Hoj,

úvahy tohoto typu řeším nejméně jednou do roka :-) V dané situaci sem
došel k následujícímu:
	* Pokud necolib má smysl použít jen v necoapp, nemá smysl aby
	  to byly dva balíčky.
	* Pokud je necoapp jen jakési how-to, nebo ukázka jak použít
	  necolib, možná by ani neměl existovat necoapp v balíčku, nebo
	  nechť je součástí necolib např. v nějakém share adresáři
	* Pokud je necoapp primární účel necolib, tedy z 99% nikdy
	  nebude potřeba necolib bez necoapp nech je necoapp normalni
	  binarni soucast necolib (takhle to ma treba distutils a
	  nástroje rst2XXX)
	* No a pokud je rozumná pravděpodobnost, že necolib bude
	  použito i jinde než v necoapp, tak nechť to jsou normálně dva
	  balíčky v extra adresářové struktuře.

Ondra

V Thu, 25 Aug 2016 09:53:25 +0200
Petr Blahos <petrblahos na gmail.com> napsáno:

--
Ondřej Tůma <mcbig na zeropage.cz>
www: http://ipv6.mcbig.cz   jabber: mcbig na jabber.cz   twitter: mcbig_cz