[python] Vice balicku v jednom setup.py

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 14:18:40 CEST 2016

Řekl bych, že to není ani jedno. něcoapp je serverová aplikace, ke které se
přistupuje přes nějaké síťové API, něcolib je vpodstatě soubor se sadou
konstant,
které klient použije při komunikaci s něcoapp. Klient nepotřebuje něcoapp,
ale jenom těch pár konstant. Vpodstatě analogie hlavičkového souboru z C.

Ale instalovat na klienty celou něcoapp by znamenalo asi 15 dalších
závislostí,
a to není ono (navíc na některých platformách ani nejsou).

--
Petr