[python] Django a debianí balí?kovací systém

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Pondělí Červenec 11 23:02:09 CEST 2016

Není náhoda, že když jsi hledal nějaký Django projekt zabalený jako balíček
pro Debian, tak jsi nic moc nenašel. Proč bys v prvé řadě chtěl z
univerzálního Pythonního projektu dělat balíček specifický pro nějakou
linuxovou distribuci?

To že používáš Django z toho nedělá nic specifického. Použij standardní
postup jako u všech Pythonních věcí - vyrob pythonní balíček (nebo balíčky)
na PyPI a instaluj přes pip.

Honza