[python] Django a debianí balí?kovací systém

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Červenec 11 23:09:56 CEST 2016

Jan Bednařík píše v Po 11. 07. 2016 v 23:02 +0200:
> Není náhoda, že když jsi hledal nějaký Django projekt zabalený jako
> balíček pro Debian, tak jsi nic moc nenašel. Proč bys v prvé řadě
> chtěl z univerzálního Pythonního projektu dělat balíček specifický
> pro nějakou linuxovou distribuci?
>
> To že používáš Django z toho nedělá nic specifického. Použij
> standardní postup jako u všech Pythonních věcí - vyrob pythonní
> balíček (nebo balíčky) na PyPI a instaluj přes pip.

Nechci to instalovat přes pip. Chci to instalovat přes standardní
balíčkovací systém. Proč? Protože při každém upgradu nemusím myslet na
to, že mám ještě spouštět upgrade pythoních knihoven, které mně můžou
rozbít polovinu systému.

David