[python] Django a debianí balí?kovací systém

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Čtvrtek Červenec 14 11:35:42 CEST 2016

> balíček pro Debian, tak jsi nic moc nenašel.
>
> Jeden jsem našel, bohužel nefunguje. (
> https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=809746 )

> balíček pro Debian, tak jsi nic moc nenašel.
>
> Protože kdyby Debian měl přebírat každou "blbost" z PyPi, tak je zahlcen
> tisíci neužitečnými balíčky. Ty nejlepší jsou samozřejmě k dispoziti i v
> Debianu. Osobně preferuju instalaci z apt, pip beru až jako poslední
> možnost.

Je škoda, že mezi těmi nejlepšími není třeba to Django. V Debianu stable je
několik let stará verze, a když chce člověk aktuální, nezbývá než
alternativní apt repozitáře, s kdo ví jakými bezpečnostními riziky. A další
pythonní balíčky jsou na tom podobně, pokud tam vůbec jsou.

Při standardní instalaci z PyPI je jistota okamžité dostupnosti aktuálních
verzí a bezpečnostních aktualizací.

Proti gustu žádný dišputát :-)