[python] Micropython - odeslání emailu přes server google

Jaroslav Vysoký jaroslav.vysoky na gmail.com
Čtvrtek Září 8 00:33:56 CEST 2016

Tak to víš, musí člověk akorát umřít...

Rád bych viděl to řešení tak, jak jsem psal. Ale samozřejmě si i rád
poslechnu, že by se to mohlo udělat i nějak úplně jinak. Jestli to dobře
chápu, tak přes nějakou službu, která umí posílat maily a poskytuje nějaké
api.

J.