[python] Micropython - odeslání emailu přes server google

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Čtvrtek Září 8 11:41:54 CEST 2016

Nevím jak MailChimp, ale za mých mladých časů vznikla služba
http://sendgrid.com/, což je v podstatě "SMTP as a service". Byla do
nějakého objemu e-mailů zadarmo. Dalo se přes ni posílat jak standardně
přes SMTP, tak i přes nějaké HTTP API, což by řešilo asi ten tvůj problém,
že bys nepotřeboval smtplib. Nevím jak je to dnes, možná už není zadarmo,
možná je, neměl jsem čas to projít.

HJ