[python] Mám začít s Pythonem?

Josef Skladanka rajcze na gmail.com
Pondělí Únor 20 17:25:18 CET 2017

Davide,

pocitac na kterem jsem s Pythonem zacinal byl mozna jeste vetsi sunka, nez
co mas ted, takze bych se nebal.
Bez problemu by ti mel stacit nainstalovat jen Python interpret a nejaky
textovy editor dle vyberu. Kdysi byl soucasti distribuce pythonu pro
Windows (idle) ale me moc k srdci neprirostl. Kazdopadne na zacatek urcite
dobry.
USB port to ma, a instalacka pythonu ma par desitek mega. Pokud se nepletu
(roky s windows mam davno za sebou) tak tohle je to co chces:
https://www.python.org/ftp/python/3.6.0/python-3.6.0.exe

Joza

P.S. hodne zdaru, a drzim palce. Neboj se ptat - neexistuji spatne otazky,
jen spatne polozene otazky - komunita tady je celkem pratelska. Mame i FB
skupinu pokud by to byl tvuj preferovany komunikacni kanal
https://www.facebook.com/groups/pyonieri/?ref=bookmarks