[python] Vydání knihy o pythonu

Václav Stoupa vstoupa na gmail.com
Pátek Březen 31 13:28:16 CEST 2017

On 17 Kvě, 21:03, "mimi... na seznam.cz" <mimi... na gmail.com> wrote:
> Nebylo by lepsi zacit uz myslet na Python 3.0 ,
>
> v dobe planovaneho vydani uz bude celkem dost aktualni ....

O Pythonu 3 jsem uvažoval. Bule ale ještě chvíli trvat než se pro něj
začnou přepisovat stávající programy, protože je zpětně
nekompatibilní. A za další než se dostane do distribucí. Takže bych
byl pro python 2.6, který je na půl cesty a některé nové věci jsou z
Py3k backporotovány a ostatní se dají naimportovat pomocí future
import.

Souhlas s tím, že by se uvádělo, které věci jsou deprecated a
nastínilo jak se to bude řešit v Py3k.