[python] Dekorátor

Radek radek.hnilica na gmail.com
Pátek Březen 31 13:31:49 CEST 2017

On 21 ún, 23:00, Radek <radek.hnil... na gmail.com> wrote:

> To je na takové to domácí popovídání.

ono to asi vypadá že si moc stěžuju,
ale já hledám způsoby jak zvládnout Python

Něco o parametrizovaných dekorátorech jsem si už napsal, a teď to
přepisuju aby to měl tvar a bylo pochopitelné.  Viz
http://www.hnilica.cz/tmp/google/Python.metadecorator.html

Je tam ukázka metadekorátoru realizovaného třídou.  Je tam ve formě
šablony.  Na tomto tvaru je hezké to že nedochází k vícenásobnému
zanořování method do sebe jak to vypadá když se použijí funkce.  Musím
pohledat odkaz na netu který mne k tomu přivedl.  Účelem toho je
dosáhnout dostatečně jednoduchého a srozumitelného popisu.