[python] GUI ala PC-FAND

Ctibor.Plasek Ctibor.Plasek na seznam.cz
Středa Listopad 15 09:33:48 CET 2017

Ahoj.
Tady v py komunitě to bude sice trochu mimo mísu (a to opravdu nejsem žádný
zastánce Microsoftu - podle mého vytvořili pouze dva slušné programy - Excel
 a Visual Studio) - nicméně na požadované vlastnosti (i vzhledem ke
kompatibilitě s Excelem)

rychlý návrh databáze, rychlý návrh obrazovky, tiskové sestavy atd. by byl
asi nejvhodnější Access...

A co se týče pythonu - podle mne je vynikající wx (opravdu bohatá knihovna
navíc skvěle popsaná - klidně si můžeš např.udělat i Ribbon menu)

Tady se můžeš podívat na galerii:

https://wxpython.org/Phoenix/docs/html/gallery.html

Ctibor

---------- Původní e-mail ----------