[python] Python Xlib - skript na uspávání PC

filbar na centrum.cz filbar na centrum.cz
Středa Duben 11 17:03:19 CEST 2018

Ahojte,
před už hooodně dlouhoou dobou jsem si napsal skriptik na automatické
uspavani PC(používám v linuxu velmi jednoduchý desktop manager icewm),
jenomže před cca půl rokem mi přestal fungovat.

S pomocí http://www.abclinuxu.cz/poradna/linux/show/436097#6 jsem
vyřešil první problém, jenomže jsem zjistil, že mi skript padá ještě na
řádcích 62 a 74 na "Neoprávněný přístup do paměti (SIGSEGV)".

Protože nejsem žádný odborník na Python, spíše si v něm jednou za čas
napíšu něco jednoduchého, chtěl jsem poprosit zdejší komunitu jestli by
mi neporadili jak skript opravit.

Předem děkuji za rady.
Filip Bartmann